Badania marketingowe prowadzone w przestrzeni różnych branż mogą być realizowane samodzielnie lub przez przygotowane i kompetentne instytucje oraz ośrodki badawcze. Które wyjście jest najlepsze dla przedsiębiorcy?
 

Metody i narzędzia

Gromadzenie danych o konsumentach nie jest łatwym zadaniem. Aby dobrać odpowiednią próbę badawczą, metody badań, narzędzia i zorganizować przeprowadzenie eksploracji, jak również odpowiednią analizę materiału badawczego należy posiadać odpowiednie kompetencje, zasoby ludzkie, wiedzę z zakresu nauk społecznych, statystycznych i marketingu. Potrzebne jest także przeznaczone dla badań oprogramowanie, do którego dostęp jest nierzadko ściśle ograniczony.
 

Centrum Badawczo-Rozwojowe

W Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat® pracują eksperci, którzy od 16 lat realizują projekty w zakresie badań marketingowych. Dzięki ich zaangażowaniu i wypracowanym modelu partnerskiej współpracy pomiędzy jednostką badawczą, a zlecającym badanie. Badania marketingowe zlecane dla Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat® są w pełni oparte na sprawdzonych metodach badawczych, stosowanych w badaniach naukowych.

Przedsiębiorca może dokonać wyboru odpowiednich badań, które przysłużą mu dla rozwinięcia poszczególnych sektorów firmowych lub będą przyczyną do poprawy ogólnej kondycji firmy. W Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat®, sprawnie i szybko można zorganizować badania:

  • konceptów reklamowych,
  • sensoryczne, czyli badania produktowe konceptów i prototypów,
  • diagnozowanie potrzeb i konsumenckich preferencji,
  • sensoryczne, o charakterze ilościowym (Central Location Test),
  • segmentacyjne,
  • świadomości marki,
  • reakcji na kampanie reklamowe.
     

Szczegółowo o konsumentach

Badania marketingowe dobrane w odpowiedni sposób umożliwiają szybkie pozyskanie wartościowych informacji o konsumentach. Sam dobór próby do realizacji badań przebiega pod kątem wyboru odpowiednich zmiennych:

  • cech psychologicznych,
  • cech społecznych,
  • płci,
  • wieku,
  • wykształcenia,
  • stanu posiadania,
  • dochodu,
  • hobby i zainteresowań,
  • miejsca zamieszkania i pochodzenia,
  • preferencji zakupowych,
  • oraz innych cech różnicujących konsumentów.
     

Badania mogą być realizowane samodzielnie poprzez intuicyjny program do konstruowania ankiet online SurvGo™ lub panel badanie-opinii.pl, jak również ze wsparciem specjalistów prowadzących wywiady z konsumentami – indywidualne i grupowe (badania jakościowe). Niezależnie od tego, która metoda zostanie wybrana, dzięki zaangażowaniu Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat® zlecający może utrzymywać stały kontakt z ekspertami i w razie wątpliwości dotyczących badań – uzyskać ich pomoc.

Korzystając z aplikacji SurvGo™ lub panelu badanie-opinii można tworzyć złożone ankiety, które przeznaczone będą do badania szerokiej grupy odbiorców.

 

Nie prowadź badań samodzielnie, wykorzystaj metody i narzędzia Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat®

Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat® jest partnerem, który realizuje potrzeby swoich klientów. Zdając sobie sprawę z trudności rynkowych (przede wszystkim w branży FMCG oraz medyczno-farmaceutycznej) oferujemy najbardziej elastyczne i błyskawiczne rozwiązania w zakresie badań marketingowych. Sprawdź, jak możesz rozwinąć Twoją firmę, dzięki wielopoziomowym analizom.

analizy rynku konkurencyjnegobadania rynkubadania marketingowebadania społecznebadania marketingowe FMCGmarket researchanaliza danychbadania znajomości marki
Copyright © 2018logo-biostat