Nowatorskie oprogramowanie do CATI, czyli badań telefonicznych, pozwala na łatwe i szybkie projektowanie badań realizowanych przy pomocy telecentrum. Computer Assisted Telephone Interviewing zyskuje coraz większą popularność ze względu na wyniki metody, które są dostępne niemal natychmiast po zakończeniu badania. CATI-System to autorskie rozwiązanie, przy pomocy którego projektowanie ankiety i zbieranie danych jest prostsze niż kiedykolwiek.

Przyjazny interfejs i intuicyjna nawigacja panelu administratora czynią to oprogramowanie badawcze jedynym w swoim rodzaju narzędziem. Zakupienie danej licencji z oferty umożliwia klientowi tworzenie formularzy ankietowych oraz generowanie kont ankieterskich. Ważnym aspektem oprogramowania do badań telefonicznych jest możliwość wglądu w statystyki realizowanego badania oraz nadzorowania pracy poszczególnych ankieterów. Zapewnia to CATI-System.

Badania metodą CATI umożliwiają:

  • szybkie dotarcie do respondentów i natychmiastowy dostęp do wyników badania,
  • określenie kroków niezbędnych do usprawnienia funkcjonowania urzędu pracy,
  • zbadanie opinii respondentów na różne tematy (społeczne, ekonomiczne),
  • zbadanie satysfakcji i opinii i klientów urzędów pracy,
  • zbadanie poziomu zadowolenia mieszkańców z życia w regionie,
  • zdiagnozowanie problemów społecznych,
  • określenie mocnych i słabych stron badanego rynku pracy,
  • sporządzenie profilu lokalnego rynku pracy,
  • szczegółowe zbadanie opinii przedsiębiorców.

Autorskie oprogramowanie do badań telefonicznych pozwala na tworzenie różnorodnych formularzy ankietowych: od najprostszych po najbardziej skomplikowane. Specjalny moduł testowania logiki ankiety (przejść pomiędzy pytaniami) pomaga usprawnić nawigację wewnątrz formularza. CATI-System tworzy także automatycznie kopie zapasowe kwestionariuszy i pozyskanych danych. Dzięki niemu badanie telefoniczne to gwarancja skuteczności i rzetelności.

Więcej informacji na stronie poświęconej oprogramowaniu do CATI.

Badania opinii pracowników w firmieNowatorskie oprogramowanie do badań telefonicznych (CATI-System)Umowa śmieciowa – egoizm państwowości, czy krok stronę pracownika?Skuteczne działaniaProgramy europejskieElementy wywierające wpływ na lokalne rynki pracyAnaliza wstępnaZrozumieć rynek i działaćDlaczego przeprowadza się badania pracowników?Badania rynku – to o nich musisz wiedziećPerspektywa w pracy socjologaSens badania satysfakcji pracownikówBadania satysfakcji pracowników metodą CAWIBadania opinii pracowników z dwóch perspektywBadanie opinii pracowników a realizacja celów rozwojowychSatysfakcja pracownika a poziom zadowolenia klientaJakie możemy wyróżnić techniki badań ankietowych?Jakie korzyści odniesiesz dzięki prowadzeniu badań tajemniczego klienta?Badania sondażoweBadania opiniiPłatne ankietyPlatformy informatyczne dla biznesuRozwiązania dla rynku healthcareJak bardzo przydają się badania marketingoweBadania satysfakcji pacjentówReklamowy sezonHow to properly conduct market research in PolandTajemniczy KlientBadania rynkuZamów badanieCo sprawia, że warto przeprowadzić badanie 360 stopni?Aplikacja - Test Kompetencji wsparciem procesu rekrutacjiKompetencje a dobór nowych pracownikówKilka informacji o badaniach satysfakcji pracownikówBadania, które usprawniają proces rekrutacjiTrzy podstawowe obszary badania satysfakcji pracownikówSystem P1 początki – certyfikacja podmiotuBadania rynku - 5 powodów, dla których warto je przeprowadzićBilans kompetencji - zalety badaniaBadania marketingowe - zgromadź informacje o konsumentachKonsultacje z logopedą onlineCzy lekarz online wypisuje recepty?
badania CATIbadania ilościowe CATIbadania metodą CATIbadania techniką CATICATI-Systemoprogramowanie badawczeoprogramowanie CATIoprogramowanie CATI-Systemoprogramowanie dla CATIoprogramowanie do badań telefonicznychsystem CATIsystem do obsługi badań telefonicznych
Copyright © 2018logo-biostat