Reklamowy sezon

Sezon przeziębień i grypy znów się zaczął, atakując nas niepogodą i hordami zarazków, raz po raz szturmującymi układ odpornościowy. Wzrasta zatem zarówno zapotrzebowanie na profilaktykę, jak i na leki, szczególnie te doraźne, oddalające wizytę u lekarza i widmo zwolnienia. W tym okresie szczególnie istotny jest komunikat, jaki marki farmaceutyków kierują do swojej klienteli. Jako, że farmacja od najdawniejszych czasów kojarzona jest z ochroną i zaufaniem (staroegipskie ph-ar-maki znaczyło wszak [ten] który zapewnia bezpieczeństwo), warto zadbać, aby tak właśnie postrzegano ofertę farmacji dzisiaj.

Formułowanie strategii

Zatem podstawą przekazu powinno stać się bezpieczeństwo – ale jak to zrobić, żeby jednak wyróżnić się na tle całego mrowia produktów? Zaapelować do uczuć potencjalnej klienteli, czy raczej odnieść się do naukowego autorytetu, stawiając na fachowość, której wart zaufać? Do której grupy kierować reklamę? Rynek produktów farmakologicznych ma bowiem tę specyficzną cechę, że zakup odbywa się w niektórych przypadkach wyłącznie z przepisu lekarza, a w wielu pozostałych opiera się o zaufanie okazywane przez klienta farmaceucie. Dopiero na końcu tego łańcucha znajduje się rzeczywisty odbiorca, którego zakupowe wybory w dużej mierze kształtują specjaliści, których wiedzy on zaufa. Aby dowiedzieć się, do której grupy zaapelować oraz jak sformułować dobry komunikat marketingowy najlepiej jest przeprowadzić badania marketingowe dla farmacji, zlecając je doświadczonej firmie.

Agencja badawcza i badania marketingowe farmacja

Agencja, której powierzyć można to zadanie powinna cechować się bogatym portfolio w zakresie realizacji dla rynku farmacji. Dzięki rozległej wiedzy o specyfice i cechach charakterystycznych rynku firma może zapewnić wyniki o najwyższym poziomie rzetelności, których wiarygodny charakter ma duże znaczenie dla konstruowanej w oparciu o nie strategii marketingowej. Skuteczność zaproponowanych rozwiązań polegać będzie przecież przede wszystkim na wynikach badań. W trosce o to, by były one jak najlepszej jakości, należy wybrać nie jedną, a kilka, wzajemnie weryfikujących się metod badawczych. Dobrze jest też zadbać, aby były to metody zarówno badań ilościowych, jak i jakościowych, których kompilacja pozwoli na wielostronny ogląd badanej problematyki. Firma badawcza odznaczająca się preferowanymi kompetencjami z pewnością zaproponuje starannie zaprojektowany dobór próby badawczej, dający możliwość uogólnienia wyników dla całej populacji z jak najmniejszym ryzykiem błędu. W zależności od tego, czy projektowana będzie strategia dla nowego produktu, czy też chodzi o zmiany w dotychczasowych działaniach, warto będzie zastosować różną kolejność metod.

Badania opinii pracowników w firmieNowatorskie oprogramowanie do badań telefonicznych (CATI-System)Umowa śmieciowa – egoizm państwowości, czy krok stronę pracownika?Skuteczne działaniaProgramy europejskieElementy wywierające wpływ na lokalne rynki pracyAnaliza wstępnaZrozumieć rynek i działaćDlaczego przeprowadza się badania pracowników?Badania rynku – to o nich musisz wiedziećPerspektywa w pracy socjologaSens badania satysfakcji pracownikówBadania satysfakcji pracowników metodą CAWIBadania opinii pracowników z dwóch perspektywBadanie opinii pracowników a realizacja celów rozwojowychSatysfakcja pracownika a poziom zadowolenia klientaJakie możemy wyróżnić techniki badań ankietowych?Jakie korzyści odniesiesz dzięki prowadzeniu badań tajemniczego klienta?Badania sondażoweBadania opiniiPłatne ankietyPlatformy informatyczne dla biznesuRozwiązania dla rynku healthcareJak bardzo przydają się badania marketingoweBadania satysfakcji pacjentówReklamowy sezonHow to properly conduct market research in PolandTajemniczy KlientBadania rynkuZamów badanieCo sprawia, że warto przeprowadzić badanie 360 stopni?Aplikacja - Test Kompetencji wsparciem procesu rekrutacjiKompetencje a dobór nowych pracownikówKilka informacji o badaniach satysfakcji pracownikówBadania, które usprawniają proces rekrutacjiTrzy podstawowe obszary badania satysfakcji pracownikówSystem P1 początki – certyfikacja podmiotuBadania rynku - 5 powodów, dla których warto je przeprowadzićBilans kompetencji - zalety badaniaBadania marketingowe - zgromadź informacje o konsumentachKonsultacje z logopedą onlineCzy lekarz online wypisuje recepty?4 korzyści wynikające z przeprowadzania badań marketingowychKiedy przeprowadzić analizę rynku?Łatwe metody samodzielnego przeprowadzania badań rynkuSegmentacja rynku | Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat®5 korzyści wynikających z badań CAWIPięć zasad w pisaniu ankietJak uniknąć popełnienia błędów pisząc pytania do ankiety?Jak przeanalizować zebrane dane w ankiecie?Depresja sezonowa. Kiedy światło gra na twoim nastroju.Wysokie ciśnienie krwi, bardzo powszechna chorobaBezdech senny - mimowolne przerwy w oddychaniu
badania konceptówbadania leków dostępnych na receptębadania marketingowe farmacjabadania produktów farmaceutycznych dostępnych bez receptybadania rynku dla farmacjibadania rynku farmacjabadania skuteczności przedstawicieli medycznychbranża farmaceutycznabranża medycznaFGIIDImessage recallMystery ClientOTCReasons To Believerecall testRTBRxrynek farmaceutycznyrynek medycznyUnique Selling PropertiesUSPusługi badawcze dla farmacjiusługi badawcze farmacjawywiad focusowy
Copyright © 2018logo-biostat